Tento ročník Pytliac cupu sa uskutočnil na vodnej nádrži Tekov. Kedže sme tu ešte neboli voľba bola jasna. Som rad, že stanovenie pevného terminu akcie sa odzrkadlil na väčšej účasti. Tak ako každý rok ani tento rok sa nechytila žiadna väčšia ryba. K tomuto prispela aj mierne zakalená voda. V každom prípade sa nám podarilo to najdôležitejšie : stretnúť sa a príjemne sa zabaviť :)

Všetkým účastníkom Petrov Zdar !

Tento ročník Pytliac cupu sa uskutočnil opäť na rieke Hron. Po otvorení VN Kaliná nad Hronom nám nedalo a tohtoročnú akciu sme zorganizovali v tejto lokalite. Kedže účasť na tomto ročníku bola trošku slabšia, rozhodli sme sa pevne stanoviť termín konania tejto akcie. Ten sme stanovili na prvý prázdninový víkend. Pevne verím, že aj vďaka tomu si bude môcť každy náplanovať veci tak, aby sme sa na akcií zišli v čo najväčšom počte :)

Keďže Hron je naša srdcovka, tak aj tohtoročnú akciu, s názvom Pytliac cup, sme sa rozhodli urobiť na tejto peknej rieke. Ako lokalitu sme si kvôli dobrému prístupu a množstvu pekných miest vybrali kozmálovskú priehradu. Počasie nám celkom prialo - teda až na pomerne silný vietor. Akciu sme zahájili slavnostným prípitkom a s prianim úspešného lovu. Po zakŕmení lovných miest sme nahodili udice a čakali na prvé zábery. Žiaľ, žiadny zázrak sa nekonal. Až na pár malých kapríkov z rady pionierov a jedného ostrieža sa nepodarilo uloviť nič väčšie. Takže tradíciu uloviť čo najmenšie množstvo rýb sa nám podarilo doržať :) Avšak tento neúspech nemal žiadny vplyv na udržanie dobrej nálady až do neskorých večerných hodín. Samozrejme nedá mi nespomenúť vynikajúci guláš od šéfkuchára výpravy Peťa. Verím, že dobrú náladu a vynikajúci guláš si zopakujeme aj na budúci rok. No a tie ryby ? Veď raz sa zadarí :) A ozaj,... tento ročník vyhral Erik :)

PS: chvapi, tušim sme zabudli na spoločné foto ?

Tento rok sme sa rozhodli zorganizovať akciu s názvom Pytliac cup na nejakej rieke. Ako najbližšiu väčšiu rieku máme Hron a tak tip na akciu padol práve na túto rieku. Kedže túto rieku už poznáme, chceli sme skúsiť nejaké miesto kde sme ešte neboli,... teda aspoň nie všetci. Tak sme sa dohodli, že to skúsime na VN Šárovce . Po príchode k vode nás čakala dosť zdvihnutá hladina rieky. Aj napriek tomu sme sa rozhodli že to skúsime. V prvý deň sa chytilo zopár kusov bielej ryby, ako nosále a podustvy. Na druhý deň ráno to už bolo lepšie. Na nakŕmené miesto sa nám nasťahovali mreny a tak bolo o zábavu postarané. Putovnú fľašu za najväčšiu rybu tento rok vyhral nový člen výpravy "Pišta" so svojou Mrenou.

Tak, som rád, že sa nám po dvojročnej prestávke opäť podarilo zorganizovať akciu s názvom Pytliac cup. Keďže najbližšia zväzová voda je od tohto roku VN Melek, rozhodli sme sa, že akcia sa uskutoční na tejto vodnej nádrži. Účasť patrila v tomto roku k priemeru, ale boli sme radi, že sa na akcii zúčastnila nová generácia rybárov. O tom, že sú to "veľký rybári" svädčia aj ich pekné úlovky, ktoré si môžete pozrieť vo fotogalérií. Verím, že sa im na akcii páčilo a keď raz vyrastú, budu možno pokračovateľmi tejto rybárskej akcie.

Budem veľmi rád, keď sa táto akcia dostane opäť do "starých koľají" a začneme sa opäť pravidelne stretávať a navštevovať pekné revíry v našom okolí.

V roku 2009 sa konal už 5. ročník stretnutia rybárov, ktorý sa konal opäť na jazere v Novej Vsi nad Žitavou. Prvotný plán bol íisť niekam na rieku. Mali sme vytipované miesto na Váhu, ale pre nedostatok času a dovolenkové obdobie sme sa nakoniec rozhdli, že to urobime v NV. Naša výprava sa rozrástla o ďalších nových členov, ktorý s nami prežili krásny deň pri vode. Nedá mi nespomenúť kuchárske umenie Peťa K., ktorý opäť uvaril perfektný guláš. Aj napriek menším úlovkom bola nálada vynikajúca a možem povedať, že sme sa dobre zabavili.

Do budúceho ročníka by som si prial, aby sa nám podarilo zorganizovať naše stretnutie na nejakej väčšej rieke. Budem rád, keď sa tam všetci opäť stretneme a dobre zabavime,... možno aj zachytáme :)

Pytliac cup 2008 Kozmálovská priehrada

Aj roku 2008 sa nám podarilo z organizovať už štvrtý ročnk Pytliac Cup-u, ktorý sa konal v polovičke Júla na vodnéj nádrži Kozmálovce. V tomto ročníku sa rozrástli naše rady o dvoch nových členov. Pevne dúfam, že zachovajú priazeň tejto akcií aj v buducnosti :) Akcia sa nám vydarila takmer podľa našich predstáv. Ulovilo sa viac rýb ako po minulé ročníky prevažne to boli malé kapriky, pleskače a nosále.

Celý deň nám prialo krásne počasie akurát nad ránom začalo pršať. Tento ročník sa o dobrú náladu pričinil celí kolektív a samozrejme mi nedá nespomenúť kuchárske umenie Peťa ktorý opäť pripravil vynikajúci guláš z diviny. Už teraz sa teším na dalšiu akciu v roku 2009. Pevne verm, že sa nám podarí najsť nejaký dobrý revir kde si budeme môcť dobre zachytať a aj sa zabaviť.

Takže,... Pytliac Cup-u ZDAR !

Tretí ročník Pytliac Cup-u sa konal opäť na vodnéj nádrži v Novej Vsi nad Žitavou ako aj prvý. Z predsavzatí ktoré sme si dali na druhom ročníku sa nám podarilo splniť iba ten, že tento rok k nám pribudli daľší rybári ktorí sa minulé ročníky nemohli zúčastniť. Pevne veríme, že zachovajú priazeň tejto akcii a budú sa aj naďalej zúčastňovať :) O dobrú náladu sa tento ročník postarali dvaja členovia výpravy na ktorých sme sa dobre pobavili. Nemôžem nespomenúť kuchárske umenie nášho nového člena Peťa ktorý urobil perfektný gulaš. Všetci sme si dobre pochutili. Z našími úlovkami to už bolo poslabšie. Ulovilo sa cca 20 pleskáčov a dvaja sumci o dĺžke do 40 cm.

Čo sa týka predsavzatí, tak tie si už radšej nebudeme do ďalšieho ročníka davať. Uplne postačí pokiaľ sa budeme môcť všetci zúčastniť a dobre zabaviť. Veď o našu zábavu sa každým rokom stará viac členov výpravy. Som zvedaví kto sa k ním pridá na budúci rok ?

Pytliac cup 2006 Hron č.3 Turá

Druhý ročník sa konal na rieke Hron č.3, 15.júla 2006 . Naše predsavzatie uloviť viac rýb ako na prvom ročníku sa žiaľ naplniť nepodarilo. Opäť zvíťazila zábava o ktorú sa postaral jeden člen výpravy. Avšak neobišli sme úplne na prázdno. Ulovilo s zopár pekných Pleskáčov, jedna Mrena a jeden Sumec. Len škoda že sa nepodaril urobiť ani jeden zaber s úlovkami. Všetky ryby boli vrátené späť do vody.

Tak ako pri prvom ročníku, tak aj teraz si dávame predsavzatie uloviť zopár pekných rýb a dobre sa zabaviť. Tak isto veríme, že ďalší ročník " Pytliac cup-u " snami strávia aj ďalší rybári ktorým to tento rok z časových dôvodov nevyšlo.

Všetkým správnym rybárom prajeme Petrov Zdar !

Akcia sa konala na rybníku v Novej Vsi nad Žitavou v júly 2005 . Spolok nadšencov rybolovu sa zišiel, aby si zmerali sily vo svojej obľúbenej vášni ryboleve. Bohužiaľ podarilo sa uloviť len zopár Pleskáčov, ale opíc sa chytilo oveľa viac. Pevne veríme, že čo sa týka úlovkov bude druhý ročník vydarenejší.

Všetkým účastníkom prvého ročníka Petrov Zdar !